De eerste dag zit erop

20 april 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Na een hele goede vlucht, met een leuke steward, zijn we met uiteindelijk 1 uur vertraging aangekomen in San Francisco.

Na de plichtplegingen bij de diverse controles zijn we allemaal gepakt en gezakt op weg naar de metro, oftewel de BART zoals ze die hier zo noemen.

Uiteraard wel wat spannend om zo voor de 1e keer in een Amerikaanse metro te moeten reizen. Zoals verwacht geen vuiltje aan de lucht en komen we weer boven de grond in Powellstreet. Daar draait de alom welbekende cabel car en rijdt deze weer terug waar hij vandaan kwam. Een ritje meerijden staat nog op mijn verlanglijstje.

Na een korte wandeling (met al onze koffers en na de eerste Amerikaanse indrukken opgedaan te hebben) bij het hotel aangekomen en ingecheckt, zodat we naar onze kamers kunnen. Vanavond kan iedereen de buurt verkennen, zelf ga ik een lekkere pint drinken, Ik vind dat ik die verdiend heb en dan vroeg naar bed.

Morgenvroeg is het om 10 u verzamelen, zodat we met de hele groep door China Town wandelen op weg naar onze fietsen. (Paul)

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl