Laatste dag in SF

3 mei 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Laatste dag in SF:

Gisteren is de terugreis ingezet, in de morgen de campers weggebracht en ik dacht dat we tussen 14 u en 15 u bij het hotel zouden zijn. Om 11.30 u waren we er al, want alles ging erg voorspoedig.

Dus iedereen had de gehele middag en avond nog in SF. De bezigheden waren dan ook heel divers.

Job, Robin en Jeffrey zijn naar de film gegaan. Dit idee was al een paar dagen geleden ontstaan en Jeffrey had al uitgezocht waar de dichtstbijzijnde bioscoop was. En uiteraard moest de film: Avengers Infinity War bezocht worden. Dit is niet mijn cup of thee, dus ik denk dat ze ervan genoten hebben. Er was blijkbaar ruimte genoeg in de bioscoop, zelfs voor Jeffrey’s lange stelten. Zelf ben ik en de andere docenten een biertje gaan pakken en daarna hebben we een wat winkels bezocht. Ik weet niet of ik het mag vertellen, maar ik doe het toch.

Igor heeft (weer) een geweldige gadget aan zijn vingers laten kleven.

Daarna ben ik nog een stuk gaan wandelen richting de pieren en daar nog wat cadeaus voor het thuisfront gekocht. Ik hoop dat ze er blij mee zijn. Gelukkig is mijn 3 kilo drop uitgedeeld aan alle bezoekende bedrijven, dus dat scheelt een hoop gewicht en ruimte.

In de avond nog met ons zevenen een biertje (en voor Yunus een cola) in een Irish pub gedronken en toen vond ik het welletjes. Om 23 u ging het kaarsje voor uit.

Maar een paar anderen zijn nog naar een heel duister tentje gegaan, helaas hebben we daar nog de foto’s van.

Morgenvroeg (9.30 uur) checken we uit het hotel en dan zit het er echt op.

Momenteel is iedereen door de security check en over een half uur gaan we aan boord.

Ik heb de afgelopen twee erg genoten van de reis, maar ik natuurlijk niet voor iedereen spreken. Van de geluiden, die ik heb gehoord, heeft de rest ook erg genoten.

Ik hoop dat jullie door het lezen van de blogs en het bekijken van de foto’s een indruk gekregen van onze reis.

Tot morgen. Mvg Paul.

1. Anne-Marie:
    3 mei 2018
    Ik heb enorm genoten van de dagelijkse verhalen. Het was alsof ik er zelf bij was 😊
    Dank je wel paul voor dit verslag en ook voor de zorg om die jonge kerels die daar bij jullie zijn. Dus bedankt aan alle begeleiders. Toch ben ik blij die grote kerel met zijn lange stelten weer thuis te hebben morgen 😁
  2. Marjan:
    3 mei 2018